Сікорська Світлана Анатоліївна – вчитель музичного мистецтва Червоненської філії Комунального закладу "Хащуватський ліцей"; І кваліфікаційна категорія.

Проблема: "Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва"

Вчитель постійно вдосконалює свій професійний рівень, використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей, володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами проведення освітньої діяльності та їх якісним застосуванням, використовує інноваційні технології при організації навчальних занять, на високому рівні володіє засобами технічного навчання.

Практикує орф-педагогіку, мовленнєві ігри та поспівки-вітання, пальчикову гімнастику, вправи для розвитку відчуття ритму, перкусія під музику. Проводить нестандартні уроки: концерт, гра, презентація пісні, вікторина та інші. На уроках використовує комп’ютерні технології: музичні енциклопедії, карооке, тести, мультимедійні презентації. Постійно застосовує інтерактивні методи навчання: музичний ланцюжок, скринька емоцій, клубочок думок, корзина і скринька, впіймай помилку та інші, робота в парах та групах.

Матеріали до атестації

Тема уроку: Веселий зоопарк (Карнавал тварин)

wym-1614238809100

Мета

Навчальна: навчити учнів самостійно розбиратись в особливостях музичних творів. Продовжити знайомство з можливостями музики відображати навколишній світ. Вчити пов’язувати характер музики зі змістом творів візуального мистецтва.

Виховна: виховувати любов та інтерес до музики, виховувати любов до тварин, гуманне ставлення до всього живого.

Розвиваюча: розвивати вокально – хорові навички, відчуття ритму естетичні уявлення і художній смак.

Тема. Грають віртуози. Камерно-інструментальна скринька

wym-1614238990673

Мета. Ознайомити з особливостями розмаїття та типологією камерно-інструментальних жанрів, розглянути камерно-інструментальну музику відомих композиторів та їхні сучасні обробки, ознайомити з поняттям «віртуоз» та «імпровізація в музиці», розказати про історію створення та особливості виготовлення скрипки та ознайомити з видатними іменами скрипкових майстрів.

Розвивати вміння учнів уважно слухати камерно-інструментальну музику та знаходити на слух характерні особливості музики імпровізаційного складу, вміння виразно виконувати пісні, створювати власний музичний супровід до пісні на елементарних інструментах.

Виховувати інтерес до слухання класичної інструментальної камерної музики та виконання дитячих пісень українських композиторів

Тема: Рок – музика (ІІ частина)

wym-1614239133454

Мета (формувати компетентності):

предметні (розширені уявлення про рок - музику та історію її виникнення, визначати музичні особливості виконання року, вміння уважно слухати рок – музику, надавати характеристику рок - композиціям, аналізувати рок - композиції, розпізнавати на слух рок - музику, розвивати відчуття ритму, знати творчість таких рок-гуртів, як «Queen», «Pink Floyd», «Океан Ельзи» та інш. виконавців року в зарубіжних країнах та в Україні, вміння виконувати вокальні імпровізації, удосконалювати виконавські навички);

ключові (уміння вчитися впродовж життя: самооцінювання досягнень і помилок; інформаційно- цифрову: усвідомлення можливостей використання сучасних цифрових технологій для художньо- творчого самовираження;

ініціативність і підприємливість: ініціативність щодо участі у творенні нових мистецьких продуктів; відповідальність за особистий і колективний результат;

соціальну та громадянську: сприймання мистецького твору як форми самовираження людини; усвідомлення своєї причетності до соціокультурних процесів; дбайливе ставлення до надбань своєї та іншої культур; розуміння значущості мистецтва для суспільного розвитку;

обізнаність і самовираження у сфері культури: пропагування національної культури через власну художньо- творчу діяльність; толерантне ставлення до культурного розмаїття регіонів світу; усвідомлення потреби збереження художнього надбання людства.

Тема: Романський стиль (Романська архітектура. Характерні риси романського стилю в архітектурі. Особливості романських храмів, монастирів-фортець).

wym-1614239295029

Мета уроку: формування ключових комптентностей:

Загальнокультурна компетентність: Виховувати естетичний смак, інтерес до мистецтва, найкращі моральні якості.

Інформаційна компетентність: Переглянути відео- та фотоматеріали по темі «Романський стиль» за допомогою Інтернет-джерел.

Міжпредметна естетична компетентність: визначити характерні ознаки романського стилю; розвивати вміння учнів розрізняти зорово особливості романського стилю; аналізувати та порівнювати мистецькі твори; розвивати творчі здібності.

Предметні компетентності:

- надати учням базову інформацію про романський стиль в архітектурі, навчати знаходити спільні та відмінні риси зі стилями, що вивчали раніше, порівнювати їх;

- розвивати відчуття стилю, вміння компетентно висловлюватись про шедеври архітектурного мистецтва, розширювати художньо-естетичний досвід учнів;

- виховувати потребу в спілкуванні з мистецтвом, виховувати інтерес до архітектури храмів, замків і монастирів романського стилю, сприяти формуванню естетичного смаку.

ВІЧНЕ КОХАННЯ В ТВОРЧОСТІ КОМПОЗИТОРА

wym-1614239465458

Мета заходу:

- створення атмосфери духовного спілкування учнів з музикою;

- закріпити й розширити уявлення учнів про тему кохання – вічну тему мистецтва в музичних творах;

- розвивати творчість учнів, їх естетичний смак

/Files/images/jZIxZmSD9ck.jpg Сікорська Тетяна Сергіївна – вчитель зарубіжної літератури Червоненської філії Комунального закладу "Хащуватський ліцей"; ІІ кваліфікаційна категорія.

Проблема: "Формування критичного мислення на уроках зарубіжної літератури шляхом застосування інтерактивних методів навчання"

Практикує різні види самостійної роботи з підручником: читання тексту та його заучування, розгляд і аналіз учнями таблиць, малюнків та інших ілюстрацій, відповіді на запитання. Навчає ефективних форм занотовування опрацьованого матеріалу (план, конспект, тези виписування цитат, графічні записи). Під її керівництвом учні створюють комп'ютерні презентації, схеми, таблиці. Обов'язковими атрибутами кожного уроку є портрети, карти, ілюстрації, фотоматеріали, дидактичні матеріали. Інтерактивні методи навчання: кубування, сенкан, спрямоване читання, вільне письмо, асоціативний кущ,мозковий штурм, робота в парах, групах, лото, чомучки, світлофор та інші.

Вчитель створила та активно поповнює власний блог, на якому, зокрема, розміщувалися матеріали для дистанційного навчання учнів. Бере активну участь в інтернет-конференція та вебінарах, розміщує власні розробки на інтернет-порталі "Всеосвіта". Залучає учнів до участі в інтернет-олімпіадах, конкурсах "Соняшник" та "Іду з дитинства до Тараса", Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсах, співпрацювала з МАН (секція: зарубіжна література).

/Files/images/IMG.jpgЦимбал Раїса Андріївна – вчитель початкових класів Червоненської філії Комунального закладу "Хащуватський ліцей"; вища кваліфікаційна категорія.

Проблема: "Використання сучасних ігрових технологій з метою ефективного навчання учнів в НУШ"

В освітній діяльності вчитель використовує такі форми роботи як робота в парах, групах, дослідження, рольова гра, виготовлення колажів, лепбуків. Вправи – "Вилучи зайве", "Мікрофон", "Мозковий штурм", "Добре погано", "Читання з передбаченням", "Реклама", "Обери позицію", "Гронування", "Асоціативний кущ", "Анаграми", "Що зайве?", "Танграм".

Належну увагу приділяє розвитку усного та писемного мовлення: речення та розповіді за ілюстраціями, описи, перекази. Математика вивчається через систему виразів, задач, складання блок-схем до задач, виразів, виконання практичних завдань, ігри "Намистинки", "Чий будинок", "Знайди тваринкам вольєр", вправи з цеглинок "ЛЕГО" та інші.

На уроках вчитель використовує комп’ютерні технології, перегляд відеофільмів, презентацій, музичні фізкультхвилинки.

Вчитель є активним учасником творчої групи "Використання тренінгових технологій в початкових класах з метою підвищення ефективності освітнього процесу та збереження життя й здоровֹ’я школярів"

Залучає учнів до участі у конкурсах та олімпіадах: інтернет-олімпіада на порталі "Всеосвіта", "Кенгуру", "Колосок", "Соняшник"

Тема. Іменники – власні та загальні. Велика буква у власних назвах.

wym-1614241148787

Мета. Формувати в учнів навички правопису власних і загальних іменників;

вчити вживати їх у власному мовленні; вдосконалювати навички грамотного письма;

розвивати пізнавальну активність учнів, вміння аналізувати, узагальнювати.

Виховувати бажання вивчати рідну мову.

Тема. Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел з переходом через розряд. Робота над задачами.

wym-1614241261851

Мета. Формувати вміння письмово додавати трицифрові числа з переходом через розряд; удосконалювати вміння працювати над задачею;

розвивати увагу, пам’ять, математичне мислення;

виховувати цікавість до вивчення математики, товариськість

Кiлькiсть переглядiв: 262

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930