ПІП вчителя | Цимбал Раїса Андріївна |
КЛАС | 1 |
К-сть учнів в класі | 5 |
Рівень засвоєння | Сформовано | Формується |
1.Мовно-літературна галузь |
1.виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле | 4 | 1 |
2.читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно | 4 | 1 |
3.виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного | 4 | 1 |
4.переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту | 4 | 1 |
5.зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету | 4 | 1 |
6.пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки | 4 | 1 |
7.визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення | 4 | 1 |
Всього ( кількість учнів в класі 5*7 =35 ) | 28 | 7 |
1.Відсоток | 80 | 20 |
2. Англійська мова |
1. сприймає з розумінням іноземну мову на слух | 4 | 1 |
2. читає з розумінням іноземною мовою | 0 | 5 |
3. висловлюється іноземною мовою | 0 | 5 |
4. записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою | 0 | 5 |
Всього (кількість учнів в класі 5*4 = 20 ) | 4 | 16 |
2.Відсоток | 20 | 80 |
МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ 3.Математика |
1. читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа | 5 | 0 |
2.володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел | 4 | 1 |
3. Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. | 4 | 1 |
4. аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. | 0 | 5 |
5. розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур | 4 | 1 |
6. використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання | 4 | 1 |
Всього (кількість учнів в класі 5*6 = 30 ) | 21 | 9 |
3.Відсоток | 70 | 30 |
4. ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ Я досліджую світ |
1.розпізнає природні й рукотворні об'єкти, об'єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв'язки між ними | 5 | 0 |
2.називає і описує явища, які відбуваються в природі | 5 | 0 |
3.досліджує за інструкцією пропоновані об'єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат | 4 | 1 |
4.орієнтується на місцевості за об'єктами природи | 4 | 1 |
5.знаходить об'єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) | 5 | 0 |
6.називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів | 5 | 0 |
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ Я досліджую світ |
7.називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова); | 5 | 0 |
8.називає відомих українців; культурні і природні пам'ятки свого краю | 4 | 1 |
9.розповідає свої права і обов'язки в сім'ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших | 5 | 0 |
10.розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання | 5 | 0 |
11.визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров'я | 5 | 0 |
12. наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб | 4 | 1 |
Всього ( Кількість учнів у класі 5*12= 60 ) | 56 | 4 |
Відсоток | 93,3 | 6,6 |
5. ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ Дизайн і технології |
1.організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці | 5 | 0 |
2.виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій | 4 | 1 |
3.виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами | 5 | 0 |
Всього (кількість учнів в класі 5* 3= 15 ) | 14 | 1 |
Відсоток | 80 | 20 |
6. МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
1. описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології | 4 | 1 |
2. створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами | 3 | 2 |
3. співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами | 5 | 0 |
4. презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося | 4 | 1 |
Всього (кількість учнів в класі 5* 4 = 20 ) | 16 | 4 |
Відсоток | 80 | 20 |
7. ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ Фізична культура |
1.виконує фізичні вправи за зразком | 5 | 0 |
2.пояснює значення фізичних вправ для здоров'я людини | 5 | 0 |
3.дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності | 5 | 0 |
4.виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди | 5 | 0 |
Всього ( кількість учнів в класі 5 * 4 (критерії) = 20 ) | 20 | |
Відсоток | 100 | |
| | |
Середнє значення успішності ( відсотки по колонках додати і ділити на 7 ( кількість галузей)) | 74,7 | 25,2 |